Çizgi Romanlar

Venom (2018) 011 Türkçe Çizgi Roman Çıktı!

Beğendim moruk
Beğendim moruk Harika lan Komikmiş VOAAAAAH Üzüldüm 🙁 Kızgın
1336

Yıllar önce, inanılmaz Spider-man yanlışlıkla simbiyot adı verilen değişik bir uzaylı organizması ile bağ kurdu. Kostümün onun beynini okuduğunu ve bağlarını sürekli yapmak istediğini fark ettiğinde, örümcek adam kostümü reddetti.

İhanete uğrayan ve ölüme terk edilen simbiyot, istekli bir vücudu; Hayatı yine Spider-man tarafından mahvedilen bir gazeteci olan Eddie Brock’ta buldu. Spider-man’den nefret eden Eddie, simbiyotu sıcak karşıladı ve ikisi birleşip, Spider-man’den intikamlarını alma yemini ederek tek bir varlık haline geldiler.
Bu seride Simbiyotların tanrısı olan Knull da bulunmaktadır.
Seri Marvel’in son zamanlarda yaptığı en iyi işlerden birisi. Okumakta şüphe duymayın. Sayısı çokmuş ya demeyin bam girin okuyun başlayın! Lafı fazla uzatmayalım. İyi okumalarrr.
Ha bu arada

Bize sorun mu var? Instagram kullanıyorsan instagram sayfamıza bekleriz!

Instagram Sayfamız (Tıkla)

 

Venom 001(İndirmeden oku)

Venom 002(İndirmeden oku)

Venom 003(İndirmeden oku)

Venom 004(İndirmeden oku)

Venom 005(İndirmeden oku)

Venom 006(İndirmeden oku)

Venom 007(İndirmeden oku)

Venom 008(İndirmeden oku)

Venom 009(İndirmeden oku)

Venom 010(İndirmeden oku)

Venom 011(İndirmeden oku)

 

Venom 001(İndir ve Oku)

Venom 002(İndir ve Oku)

Venom 003(İndir ve Oku)

Venom 004(İndir ve Oku)

Venom 005(İndir ve Oku)

Venom 006(İndir ve Oku)

Venom 007(İndir ve Oku)

Venom 008(İndir ve Oku)

Venom 009(İndir ve Oku)

Venom 010(İndir ve Oku)

Venom 011(İndir ve Oku)

Beğendim moruk
Beğendim moruk Harika lan Komikmiş VOAAAAAH Üzüldüm 🙁 Kızgın
1336
15 Yorum

  1. murat

    Mayıs 5, 2019 at 12:23 am

    devam edicek mi

    • Odinson

      Mayıs 5, 2019 at 8:45 am

      Evet kanki 9. sayı Cumartesi 18.00’da

  2. Odinson

    Mayıs 6, 2019 at 5:09 pm

    Rica Ederiz, Ali. En geç 1 haftaya gelir. Belki birkaç güne…

  3. murat

    Mayıs 10, 2019 at 9:33 pm

    hoca sizin sikinizi daşşağınızı yiyim, on numara adamlarsınız. varsa hesap numaranız size birer bira ısmarlamak istiyorum.

    • Odinson

      Mayıs 11, 2019 at 9:54 am

      Instagram üzerinden konuşabiliriz dostum iyi okumalar.

  4. Sarp

    Temmuz 16, 2019 at 5:40 am

    Ya bişey diycem şimdi indirmeden oku diyo ona basıyom indiriyo indirdiğim zamanda açamıyorum neden böyle oluyo

  5. Apoman12

    Temmuz 25, 2019 at 1:46 pm

    çok teşekkür ederim ama neden sayılar arasında bu kadar uzun zaman bırakıyorsunuz

  6. oprolevorter

    Ağustos 5, 2019 at 2:12 pm

    I got what you mean ,bookmarked, very nice web site.

    • Odinson

      Ağustos 8, 2019 at 3:01 pm

      Thanks, man

  7. Apoman12

    Ağustos 15, 2019 at 9:58 am

    Özledik sizi.Yeni bir şey yok mu?

    • Odinson

      Ağustos 16, 2019 at 11:15 am

      Var var Venom 11’e ne dersin?

      • Apoman12

        Ağustos 16, 2019 at 7:08 pm

        teşekkürler

  8. Doruk Taylan A.

    Ağustos 16, 2019 at 8:48 pm

    beyler çubukla dürtelim belki gerçek değildir

    • Odinson

      Eylül 1, 2019 at 8:17 am

      😀

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

En Çok Okunan Çizgi Romanlar

html>